کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

به چی فکر می کنی...

به چی فکر می کنی؟ بگو

به چی فکر می کنی؟

هیچی نمیگی

اونجا خشکت زده

به چی فکر می کنی؟ بگو

به چی فکر می کنی؟

چقدر دوری

از من خیلی دوری

من وقتی تو خوابی

خیلی وقت ها گریه می کنم

و تو، تو فکر می کنی

این صدای باد است که می شنوی

هنوز یک کم دوستم داری

اما گذشت اون زمانی که

چشمامون همدیگه رو می دیدند

منتظر شب میمونم

شب برگشت، بدون تو

تویی که فراموشم کردی

به چی فکر می کنی؟ بگو

به چی فکر می کنی؟

فقط یک بار

بگو به چی

به چی فکر می کنی؟ بگو

به چی فکر می کنی؟

چقدر دوری

از من خیلی دوری

من به تو ایمان دارم

اما ندیدن تو رو

به زندگی با تو بدون شناختن تو

ترجیح میدم

به چی فکر می کنی؟ بگو

به چی فکر می کنی؟

نرو

فقط یک بار

بهم بگو بهم بگو بهم بگو بهم بگو

به چی فکر می کنی؟ بگو

به چی فکر می کنی؟

به چی فکر می کنی؟

به چی فکر می کنی؟


Mireille Mathieu

1972


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد