کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

بانوی مشرقی...

بانوی مشرقی من

از دریای سکوت تو

تا دلتنگی های بی غروب من

کوی امیدواران بامداد است

حال عاشقان صبح است

حضور سبز عشق است

امید غمناک مشرق است

بانوی مشرقی من

تو دشت و سبزه زاران منی

جنگل و کوهساران منی

تو یاد ایران منی

تو یاد ایران منی

با یاد تو من پر از سماعم

لبریز از جام جهانم

غم تارهای بی قرارم

من باران های ریز ریز گیلانم

رشادت های کردستانم

خنکای کوه های آذربایجانم

من ایرانم

من ایرانم

بانوی مشرقی من

ایران من

با یاد تو من مهربانی کوچه های گل یاسم

پر از احساسم

ای مشرق مهربانی ام

ای طلوع جاودانگی ام

من نور هر آینه ام

بلندای شهیادم

عشق فرهادم

من ایرانم

من ایرانم...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد