کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کاشکی که یار من بشی

تو روزگار من بشی

سکه ماه من بشی

کاشکی تو شاه من بشی

دلم میخواد به چشم تو

عزیز و دردونه بشم

یه روز بیاد تو قلب تو

نگین یکدونه بشم

 

به دور تو ای گل من

کاشکی یه پروانه بشم

باتو به قصه ها برم

با تو یه افسانه بشم

مجنون بشو لیلی منم

سرگشته وکولی منم

عاشق دیوونه منم

سر به بیابون میزنم

 

کاشکی که یار من بشی

تو روزگار من بشی

سکه ماه من بشی

کاشکی تو شاه من بشی

 

تاکه صدای پات میاد

صدای آشنات میاد

هوای پاک عاشقی

قدم قدم باهات میاد

قلب کولی واسه تو

به دشت وصحرا میزنه

واسه اون چشمای جادویی

که دنیای منه

 

مجنون بشو لیلی منم

سرگشته و کولی منم

عاشق دیوونه منم

سر به بیابون میزنم

 

میخوام که هر لحظه من

بگذره در کنار تو

زمستون برفی دل

گل کنه در بهار تو

بیا تا آسمون عشق

دوباره آفتابی بشه

شبای بی ستارگی

چون شب مهتابی بشه

 

کاشکی که یار من بشی

تو روزگار من بشی

سکه ماه من بشی

کاشکی تو شاه من بشی

کاشکی که یار من بشی

تو روزگار من بشی


پاکسیما


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد