کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

تمام ناتمام من با تو تمام می شود

شاعر بی نام و نشان صاحب نام می شود

تمام نه، تمام نه، که جام ناتمام لبریخته ام

تمام نه، تمام نه، که ناتمامی از تو آویخته ام

تمام من به نام تو

شعر دوباره می شود

بند سکوت کهنه ام

چند پاره می شود

در این حریر خانگی

روی ترانه شسته ام

تمام خون من شبی

پر از ستاره می شود

تمام ناتمام من با تو تمام می شود

شاعر بی نام و نشان صاحب نام می شود

از تو بر این ترانه ها

نور ستاره می چکد

بر این بلند بی صدا

غزل، دوباره می چکد

چکه کن ای ابرک من

مثل ستاره بر زمین

طلوع میلاد مرا

در شب بی سحر ببین

تمام ناتمام من با تو تمام می شود

شاعر بی نام و نشان صاحب نام می شود...

 

شهیار قنبری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد