کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ نمی شه

گل ابریشم من گل که دلش سنگ نمی شه

خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من

اخ چقدر قشنگه از عشق تو دیونه شدن

تو میای تموم می شه هر چی غمه

روز دیدار تو روز عشقمه

زندگی عشق همین دقایقه

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه


مثل تو عاشق عشقم منو بیگانه ندون

باز یه روز دستای گرمت رو به دستام برسون

با خودت عشقو بیار گذشته هامو بسازم

می دونم باز یه روزی تموم می شه فاصله مون

تو میای تموم می شه هر چی غمه

روز دیدار تو روز عشقمه

زندگی عشق همین دقایقه

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه


انگار از یه معبد عشق قدیمی 

تو می یای

از یه شعر عاشقونه صمیمی 

تو می یای

از تو پرواز پرستو های عاشق 

تو می یای

از رو گلبرگ های معصوم شقایق

تو می یای


از رو گلبرگ های معصوم شقایق

خیلی وقته که دیگه دلت واسم تنگ نمی شه

گل ابریشم من گل که دلش سنگ نمی شه

خیلی وقته که یه پیغومی ندادی واسه من

اخ چقدر قشنگه از عشق تو دیونه شدن

تو می یای تموم می شه هر چی غمه

روز دیدار تو روز عشقمه

زندگی عشق همین دقایقه

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه

زنده باد هر کی هنوز یه عاشقه


نظرات 1 + ارسال نظر
lind شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 23:00

وقتی دیدم هنوز اینجا پست میزاری خوشحال شدم . خیلی کم شدن وبلاگ نویسا .....

سلام، آره همینطوره اینجا حال و هواش فرق میکنه دور از هیاهوی شبکه های اجتماعیه. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد