کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

کوچه مهربونی

زندگی چند واژه است از نوشتن و عشق و نوشتن...

دلم کسی رو نمیخواد

فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد

فقط به خاطر تو

یه روز میام به جستجوت

فقط به خاطر تو

عشقو می ذارم پیش روت

فقط به خاطر تو

دنیا رو عاشق می کنم

فقط به خاطر تو

غرق شقایق می کنم

فقط به خاطر تو

من شهر عشقو می گذرم

تو رو تا قصه می برم

دل رو به جاده می سپرم

ستاره ها رو می شمرم

فقط به خاطر تو

برای عشقت جون میدم

معنی دیوونگی رو

به آدما نشون میدم

تا آخر دنیا میرم

به دیدن خدا میرم

میرم به جنگ سرنوشت

برات می سازم یه بهشت

غریب و بی نشون می شم

هر چی بخوای همون می شم

میام و پیدات می کنم

یه عمر تماشات می کنم

یه روز میام به جستجوت

فقط به خاطر تو

عشقو می ذارم پیش روت

فقط به خاطر تو...


پاکسیما


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد